Siden er oprettet 28. juli 2012
SEAS-NVE Skift af el-måler
Luk ikke en person ind der præsenterer sig som "én "der skal arbejde for SEAS-NVE" uden at vedkommende får er "trucker-vask" ( en "ordentlig omgang" med en deo-spray ) - nu er også du advaret.
Mandag den 14. november 2011 fik jeg på værkstedet på Victor Kolbyes Vej 9 i Maribo besøg af 2 personer der skulle udskifte vores el-måler - et forehavende der tidligere blev opgivet pga. manglende oplysninger om el-målerens størrelse.
Disse personer blev henvist til måleren, der er placeret i et kontor / mindre lager som jeg personligt bruger. Det var tydeligt at den ene eller begge personer "ikke lige var hoppet ud af brusekabinen" ( eller måske var de netop hoppet ud for ikke at mærke processen når vand og mennesker mødes ).
Under dette besøg var jeg ked af at rygning ikke længere er så udbredt som tidligere - ja, jeg ønskede faktisk at personerne ville slippe en vind ( dét vi kan kalde "en ordentlig skid" ).
Nå, "skide være med det" - jeg gik en tur mens besøget stod på - fik luftet godt ud. Jeg var lykkelig for at vi ikke havde kundebesøg på mit kontor netop i dette tidsrum.
Da vi før denne oplevelse havde haft en varslet ( kort varsel ) strømafbrydelse sendte jeg en mail med nedenstående tekst til kundeservice@seas-nve.dk
Dags dato har jeg ikke fået en tilbagemelding - derfor ønsker jeg at dele denne oplevlse med læserne på www.4930.dk
Vedr. Installation nr. 2111497 på adressen Victor Kolbyes Vej 9, 4930 maribo : Den 28. oktober 2011 modtog jeg med posten et brev med overskriften "Undskyld vi afbryder" - afbrydelsen skulle finde sted den 02. november 2011 - altså blot 3 arbejdsdage inden afbrydelsen finder sted.
På trods af at det er krisetider planlægger vi vort arbejde med en væsentlig længere tidshorisont - Deres planlagte afbrydelse er sandsynligvis også sket for længe siden.
TAK for en stille formiddag hvor vi brugte tiden med træfældning m.v..
I går mandag den 14. november kom så turen til udskiftning af vor elmåler. Det forløb heldigvis uden endnu en afbrydelse, ligesom vi var heldige ikke at have kunder på vort værkstedskontor ( hvor måler er placeret ) i det tidsrum hvor udskiftningen fandt sted.
Det var tydeligt at det var længe siden én eller begge Deres udsendte havde oplevet den proces der sker når vand og mennesker mødes.
Efter en kraftig udluftning var jeg klar til atter at modtage kunder igen.
TAK for ovenstående - nu ved jeg præcist hvad jeg som kunde i Deres selskab regnes for.
Åbn mailen ved at klikke på denne tekst.
Jeg er dog glad for at målerskiftet foregik mandag formiddag og ikke fredag eftermiddag. Når selv en weekend ikke giver anledning til rengøring, er det næppe tænkeligt at en almindelig hverdag ville stå i rengøringens tegn.
Med venlig hilsen
Jørn Jørgensen, Nystedvej 32, Maribo.